הצעה מיוחדת!
בניית אתרים הוא אחד התחביבים הוותיקים ביותר שלי! אפשר בהחלט להגיד ששם הכל התחיל ה"ניצוץ" הראשוני שלי לתחום.
אתר האינטרנט של העסק הוא כרטיס הביקור האישי ביותר שיכול להיות. הוא חייב לדבר בשפה העיצובית והמיתוגית של העסק ולהיות מותאם לסטנדרטים של חוויית המשתמש בשנת 2021. הנוחות והקלות של הגלישה היא המפתח לסגירת עסקאות רבות באתר האינטרנט, מכיוון שכל מכשול קטן ככל שיהיה יהווה בסופו של דבר פחות עסקאות שנסגרו.
שים/י לב: קיימת הצעה מיוחדת ומוגבלת בזמן עבור אתר אינטרנט!
כמה פעמים ראיתם פרסומת בפייסבוק של מוצר שבדיוק הסתכלתם או דיברתם עליו בזמן האחרון? אם נתקלתם במוצרים כאלה, כנראה מי שמשווק אותם עושה עבודה טובה. מעבר לכך שהפרסום של פייסבוק דורש יצירתיות, יכולת ליצור רגש וחשק אצל הגולש – הוא דורש הרבה מאוד ניהול בדרך לתוצאות הנכונות. הגולשים בעידן החדש של ימינו כבר מזהים פרסומות מקילומטרים ונוטים להתעלם מהן, לכן העבודה שלנו תהיה למצוא את שכבר "חמים" לרכישה, והמותג שלנו לא פוגש אותם לראשונה.
מתחת לתוצאות הממומנות בגוגל, מסתתרות תוצאות חיפוש טבעיות לחלוטין. בדרך כלל אלו יהיו אתרים וותיקים, סמכותיים ואמינים. הדרך להגיע לאתר שגוגל מקטלג כסמכותי היא מתמשכת וקבועה. היא כוללת פעולות שאינן לוקחות בין לילה. אנו נפעל ונשפר את האתר שלנו בהדרגתיות על מנת לאפשר לגוגל ללמוד אותנו, ולהציג את האתר שלנו בחיפושים שרלוונטיים למוצר/שירות שלנו, שלבסוף יתורגמו לעסקאות נוספות עבור העסק.
חדש!
יצא לכם לגלוש באתרי כתבות כמו מאקו, Ynet או כלכליסט, ולהבחין בכתבות ממומנות? אאוטבריין דואגת להטמין את הכתבות השיווקיות שלנו בהסוואה המקסימלית, כך שתיראה כמה שיותר אותנטית ותשתלב בצורה טובה עם שאר הכתבות המוצעות באתר שאינן מוצגות בצורה ממומנת. בעזרת השיטה הזו, ויחד עם בחירת כותרות ותמונות מסקרנות שיגרמו לכניסות רבות לכתבה, נוכל להגיע לתוצאות רבות, ואפילו לבחון כמה מודעות במקביל – כך להגיע למודעה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לפרסם על סמך נתונים אמיתיים.
ודאי שמתם לב לתוצאות הראשונות ביותר בגוגל, המסומנות עם המילה "מודעה" ועוקפות את המיקום של כל האתרים, כולל את הוותיקים ביותר. קמפיין מהסוג הזה עוזר לנו לפרסם בצורה המדויקת ביותר שקיימת היום, יותר מכל פלטפורמת פרסום אחרת. הפרסום שלנו יופיע אך ורק ללקוחות פוטנציאלים שביצעו את החיפוש הרלוונטי בעצמם. כלומר, הם הביעו עניין, ואנו לא צריכים יותר לשכנע אותם שהם צריכים את המוצר/שירות. קמפיין מהסוג הזה מצריך גם ניהול מדויק ומדיד, על מנת להופיע בתוצאות עבור חיפושים רלוונטיים בלבד.
אני אשמח לעזור לכל עסק בנושא שיווק בדיגיטל בשיחת ייעוץ ארוכה, ואפילו לתת טיפים וכלים מעשיים להמשך. אז יושבים אצלי לקפה? 😁