איך לתזמן פוסטים בדף העסקי בפייסבוק

התחברות לפייסבוק מובייל

בהמשך לשיעור אסטרטגיית התוכן, כאן נלמד באופן מסודר כיצד לתזמן את הפוסטים שתכננו בדף העסקי בפייסבוק מראש כך שיעלו אוטומטית בזמנים הרצויים. תזמון הפוסטים הוא אחד היתרונות המובהקים של דף עסקי על פני פרופיל אישי.

ברגע שנכנסים לדף, ישנה קוביה של עליית פוסטים, שאיננה מאפשרת לתזמן את הפוסט. על מנת לתזמן אנו נצטרך להגיע ל"כלי פרסום", שנמצא בעמודה הימנית, בא נמצאות כל ההגדרות והאפשרויות לעירכה של הדף העסקי שלנו.

תמיד נעדיף להעלות תכנים אותנטיים של בעל העסק. במידה ואין לנו, אנו נשתמש במאגרים. ישנם מאגרים איכותיים בתשלום כמו shutterstock שהוא בין המאגרים המוכרים ביותר, וישנם גם בחינם כמו pexels שניתן להשתמש בתמונות מתוכו ללא חשש מהפרת זכויות יוצרים. וכמובן, הרבה יותר חזק מתמונה – סרטונים. גם סרטונים עדיף להשתמש וליצור מקוריים, אך גם סרטונים ניתן למצוא במאגרים האלה. סרטון הוא סוג תוכן הרבה יותר מומלץ ושפייסבוק הרבה יותר מקדם מבחינת חשיפה.

לאחר שניגשנו לכלי פרסום, ניגש ל"צור פוסט". אנו נעלה את המדיה שלנו ונכתוב את הפוסט שעלינו לתזמן. במקום ללחוץ על "שתף כעת", אנו נבחר ב"תזמן". חוץ מהאופציה לתזמן, יש לנו גם אופציה לשמור את הפוסט כטיוטה, במקרה שבו אנו מחכים לטסט, לתמונה, סרטון או ליטוש אחרון ועדיין רוצים לשמור את הפוסט בצד. לאחר שנבחר בתזמון, נוכל לבחור את התאריך והשעה שבו הפוסט יפורסם. ניתן לראות preview (תצוגה מקדימה) של איך הפוסט יראה במחשב וב-mobile. ניתן לפרסם גם פוסטים מסוג סקר, זה מעולה לתזמון למשל לאחר מספר לייבים, לתאריך שבו אנו כבר יודעים שנרצה לקבל פידבקים ודעות של הגולשים. ניתן להוסיף גם GIF ולשלב אותם עם הפוסטים והסקרים שלנו (תמונות בעלות תנועה), כאשר נבחר ב-GIF ייפתח לנו מאגר ענק של תמונות עם תנועה ונוכל לכתוב בחיפוש מה שעולה על רוחינו כדי לשלב GIF שמתאים לנושא.

כדי לערוך פוסטים שכבר תזמנו או למחוק אותם, ניגש ל"פוסטים מתוזמנים" בתפריט הצד שלנו. באפשרותינו גם לשנות את התזמון שקבענו.

את אותן פעולות ניתן גם לעשות ב-Creator Studio, בו ניתן לתזמן פוסטים לפייסבוק וגם לאינסטגרם כאחד.

פרסום במודעות גוגל

הצעת מחיר משוערת

₪2,050

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פרסום בפייסבוק

הצעת מחיר משוערת

₪1,650

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פגישת יעוץ

הצעת מחיר

₪0

ניתן לתאם פגישה של עד כשעה וחצי

אתרים רספונסיבים

בניית אתר

הצעת מחיר משוערת

₪3,050

עלות הקמה חד פעמית -
מחיר זמני שאינו קיים בשוק!

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

מחיר ללא תחרות

×