בטיחות לפני הכל – כך נאבטח את החשבון לפני שניגש לעבודה

אבטחת חשבון פייסבוק

לפני שאנחנו מתחילים לקדם דפים עסקיים דרך חשבון הפייסבוק האישי שלנו, אנחנו נאבטח את החשבון שלנו ברמה הגבוהה ביותר. כאשר ננהל מספר נכסים דיגיטליים בעלי ערך גבוה, אנו נרצה להיות מוגנים ככל האפשר מפריצות לחשבוננו, ויש פעמים שבהן פייסבוק אף לא מאשרת הפצת קמפיין ממומן מבלי לבצע אבטחת חשבון.

נתחיל בללחוץ על כפתור החץ שנמצא בחלק העליון של פייסבוק, הוא נראה כך:

לאחר מכן ניגש ל"הגדרות ופרטיות" > "הגדרות" > "אבטחה והתחברות".

ראשית, במסך אליו הגענו קיים האזור "המקום שבו התחברת", באיזור זה אנו נוכל לראות את המכשירים שכרגע מחוברים או התחברו לאחרונה לחשבון הפייסבוק שלנו. במידה ונזהה חשבון שנראה חשוד בענינו או שהוא כלל לא אמור להיות מחובר, נוכל מהמסך הזה לנתק אותו – בעצם להוציא את אותו המכשיר מהפייסבוק שלנו מיידית בשליטה מרחוק.

העמודה הבאה היא "התחברות", באיזור זה אנו נוכל לשנות את סיסמת ההתחברות שלנו לפייסבוק. מומלץ מאוד, ובמיוחד למי שמקדם עסקים דרך חשבון הפייסבוק שלו, להגדיר סיסמה חזקה ככל האפשר. סיסמה חזקה = מספרים, אותיות גדולות וקטנות, וסימני מקלדת. רצוי ארוכה. מומלץ לא תאריך לידה ולא רעיונות בנאליים שיהיה קל לנחש.

העמודה השלישית היא "אימות דו שלבי". האימות אומר שבכל פעם שמכשיר לא מזוהה מנסה להתחבר לחשוב הפייסבוק שלי, אני אקבל קוד אימות לנייד שלי, על מנת לאמת שאני מאשר את הכניסה הזו. הפעולה הזו כדאית ומקשה מאוד על האקר לפרוץ לחשבון הפייסבוק. 

הארה: חשבון לבדוק שהמייל שמוזן בחשבון הפייסבוק שלכם הוא מייל עדכני שאתם יודעים את הסיסמה אליו ויש לכם אליו גישה במידת הצורך. תיבת המייל שלכם היא עוד כתובת אליה פייסבוק נוטה להגיע על מנת להציל את החשבון מפריצה. להרבה מאיתנו קיים חשבון פייסבוק מאוד ישן שנפתח תחת כתובת מייל ישנה ונטושה, שהסיסמה אליה לא ידועה.

העמודה הבאה היא "הגדרת אבטחה נוספת". כאן אנחנו נגדיר מה קורה במקרה קיצוני שבו החשבון כבר נשלט לגמר ע"י גורם זדוני כזה או אחר, ואנחנו בעצם נבחר את האנשים שיקבלו את הגישה לחשבון שלנו במצב הזה. חשוב לבחור אנשים שאנו מכירים טוב באופן אישי וסומכים עליהם. רצוי קרובי משפחה או חברים קרובים מאוד. 

הארה: בכל פעם שאתם מקבלים הודעה שמבקשת אימות סיסמה או פרטים כאלה ואחרים מפייסבוק, אתם חייבים לוודא ב100% שמדובר במייל רשמי מפייסבוק ולא בנסיון פריצה מסוף "פישינג". בעזרת שיטה זו, האקרים מתחזים לפלטפורמות כמו פייסבוק, ומבקשים בשמם את הסיסמה. כך הקורבן בעצם תורם את הסיסמה שלו להאקר בתמימות ובמחשבה שהוא נותן את הסיסמה לפייסבוק עצמה. ניתן לבדוק לעומק את מקור את ההודעה, וגם להתייעץ איתי בנושא בפרטי.

בשלב הבא אנו נעבור לדף "אפליקציות ואתרים" בסוף העמוד:

ישנם הרבה מאוד אתרים ואפליקציות שנותנות אפשרות להתחבר עם חשבונות הפייסבוק / גוגל שלנו במקום לעבור תהליך התחברות שלם. בעמוד זה אנו נוכל לנהל את האפליקציות והאתרים שמחוברים אלינו בפייסבוק, ולנתק במידת הצורך. רצוי לנתק אפליקציות שאנחנו כבר לא משתמשים או כאלו שנראות לכם לא אמינות, ובטח כאלו שאנחנו לא מכירים כלל.

פרסום במודעות גוגל

הצעת מחיר משוערת

₪2,050

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פרסום בפייסבוק

הצעת מחיר משוערת

₪1,650

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פגישת יעוץ

הצעת מחיר

₪0

ניתן לתאם פגישה של עד כשעה וחצי

אתרים רספונסיבים

בניית אתר

הצעת מחיר משוערת

₪3,050

עלות הקמה חד פעמית -
מחיר זמני שאינו קיים בשוק!

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

מחיר ללא תחרות

×