הרשמה למערכת הפרסום הממומן של פייסבוק – מה צריך כדי להתחיל

סטטיסטיקות

העבודה עם מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק: Facebook Business Manager היא עבור פייסבוק ואינסטגרם כאחד, ומשם אנו ננהל את הקמפיינים שלנו עבור שתי הפלטפורמות. כמובן שניצור התאמות שונות לשתיהן, אם מבחינת הטקסטים, סוגי הפוסטים וגדלי התמונות/סרטונים. המערכת היא אינה סתם עוד חשבון, מדובר בעצם בסוג של "סוכנות פרסום" מיוחדת, שאליה נוכל למשוך מספר חשבונות פרסום ולקבל גישה לניהול כל הקמפיינים של כמה חשבונות נפרדים, מתוך מקום אחד. ישנם אנשים שמנהלים את הפרסום שלכם ע"י פעולת התנתקות והתחברות מחדש לכל חשבון על מנת לנהל את הפרסום בו, וכאן אנו נלמד איך עושים זאת בצורה המקצועית והיעילה ביותר, ע"י משיכת כל החשבונות לחשבון עסקי אחד.

איך נרשמים ל-Business Manager?

בחלק מהמקרים יהיה להם חשבון Business Manager כבר קיים אוטומטית בעקבות כל מיני פעולות או דרכים כאלה ואחרות בעבר (או שבאופן יזום כבר נרשמתם). במידה ולא, יש להיכנס ללינק הזה ולעקוב אחר השלבים שפייסבוק מציגה.
הארה חשובה: מי שמשתמש בתוספים מסוג Adblock למיניהם (תוספים שחוסמים הופעה של פרסומות בדפדפן האינטרנט), יש לכבות אותם בתהליך כי הם יצרו בעיות בתהליך.

בתהליך ההרשמה ופתיחת סוכנות הפרסום בפייסבוק (בהנחה שלא היה לכם עד היום) יוצג המסך הבא:

יש לבחור שם לעסק (הסכונות שממנה ננהל את הפרסום) ולהזין מייל. במייל חשוב להזין מידע אמיתי מפני שיידרש אימות עבורו. לאחר הפתיחה ואישור האימות במייל, יוצג בפניכם הדף הבא, שבו תראו את: שם הסוכנות שבחרתם בהקמת החשבון, שם המנהל שבחרתם וכתובת המייל –

אנשים: בלשונית אנשים נוכל לראות את כל האנשים שהם בעלי גישה בסוכנות שלנו, כאשר לצד מי שמנהל את הסוכנות יופיע סימון "מנהל העסק":


מה זה אומר "מנהל"? – יש לו גישה לכל חשבונות המודעות שנמצאים בסוכנות וכל הקמפיינים. לעומת זאת, למשתמשים הנוספים (שניתן להוסיף להם גישה, בדרך כלל עובדים נוספים) יש "גישת עובד". ניתן לתת גישת עובד מוגבלת למשל לניהול של חשבון מודעות אחד בלבד. ניתן להוסיף משתמש נוסף לניהול ע"י לחיצה על כפתור "הוסף", לאחר מכן נגיע למסך הבא:

כאן נוכל להוסיף אדם נוסף לניהול ע"י הזנת כתובת דואר אלקטרוני. כמובן שנצטרך להשתמש בכתובת שאליה מקושר משתמש הפייסבוק של אותו האדם. נוכל כמובן לבחור האם להעניק גישת עובד או גישת מנהל, לרוב אין סיבה לתת גישת מנהל, אלא אם כן כל חשבונות המודעות יעברו אליו או שמדובר בשותף מלא שלנו בסוכנות. לאחר שהוספנו עובד, נוכל להוסיף אליו ניהול של חשבונות ספציפיים ע"י כפתור "הוסף נכסים".

חשבון המודעות

חשבון מודעות בשפה פשוטה, הוא חשבון הפרסום. ממנו יצאו המודעות ובו גם יוגדרו דרכי התשלום. כדי לפרסם עסק, נצטרך למשוך גם את הדף העסקי לניהולינו (לצורך ניהול הדף ברמה האורגנית) וגם את חשבון המודעות (לניהול הפרסום הממומן).

משיכת דף עסקי לניהול של הסוכנות שהקמנו

ישנן כמה דרכים למשוך דף עסקי: אנו מגיעים להגדרות העסק > דפים > הוסף. ייפתחו עבורינו 3 אופציות לבחירה. הראשונה היא: הוספת דף – אנו נשתמש האופציה הזו רק במידה ואנו כבר מנהלים את הדף הזה (ברמה האורגנית) דרך החשבון הפרטי שלנו, ואין לנו צורך בלבקש גישה. אלא, יש לנו צורך רק בהוספת דף לניהולינו ל-Business Manager בנוסף, מתוך הדפים שאנו כבר מנהלים.

בקש גישה לדף – זהו המצב היותר נפוץ. בזמן שאנו רוצים להוסיף ל-Business Manager שלנו דף שאנו לא בעלי שליטה עליו בכלל, אנו נצטרך לבקש את הגישה הזו. בלחיצה על בקש גישה לדף תיפתח בפנינו אופציה לשלוח בקשה לבעל הדף לנהל את הדף שלו. ניתן לבחור דף ע"י הקלדה של שם הדף או דרך כתובת ה-URL של הדף. כדי לשלוח את הבקשה, אנו נצטרך לבחור איזו רמה של שליטה נרצה לבקש. לרוב אנו נבחר ב"ניהול דף" (שליטה מלאה):

האופציה השלישית שעומד בפנינו היא צור דף חדש – מדובר בסוג של קיצור דרך ליצירת דף עסקי חדש מ-0.

יצירת חשבון מודעות חדש

נעבור ללשונית "חשבונות מודעות" ולאחר מכן נלחץ על "הוסף" > "צור חשבון מודעות חדש". אנו ניתן שם לחשבון המודעות לבחירה חופשית שלנו. חשוב מאוד לדעת: אנו לא נוכל לשנות כלל את הגדרת המטבע לאחר ההקמה, לכן חשוב לראות שמגדירים את סוג המטבע הנכון בשלב היצירה – ILS – שקל ישראלי חדש. אם נגדיר בטעות מטבע USD – דולר ארה"ב תהיה עמלת המרה שהיא תשלום מיותר לחלוטין. לעתים קרובות סוג המטבע מוגדר באופן דיפולטיבי על דולר, לכן חשוב לראות שאנו לא לוחצים על שמירה בלי לשים לב לפרט הזה.

במסך הבא תופיע השאלה "עבור מי ישמש חשבון מודעות זה", כמובן שנבחר בעסק הרצוי. לאחר שנבחר את העסק, יוצג לנו מסך שמראה שכרגע לא קיים מנהל לחשבון המודעות. לכן אנו נבחר את עצמינו כמנהלים, ונעניק לעצמינו גישה מלא בצורה הבאה:

בשלב הבא יוצג חלון שמציע להוסיף פרטי תשלום. לא חובה כלל להוסיף פרטי תשלום לחשבון המודעות כבר בשלב זה, ניתן ללחוץ על "סגור" ולהמשיך הלאה.

ברוב המקרים אנו לא ניצור עבור עסק את חשבון המודעות, אלא נמשוך אחד שכבר קיים. כדי למשוך מנהל מודעות שכבר קיים אצל משתמש אחר, אנו נצטרך במשתמש הפייסבוק האישי שלו לגשת ל"מנהל המודעות":

ברגע שניכנס למנהל המודעות של אותו משתמש, יופיע למעלה שם חשבון המודעות ולצדו מספר שהוא המספר המזהה של חשבון המודעות (ID). המספר הזה נמצא גם בכתובת ה-URL שאתם נמצאים בה בדף, ומשם נוכל לעשות העתקה של המספר הזה בקלות. אנו נחזור למשתמש ה-Business Managrer שלנו (שאליו אנו רוצים להעניק גישה), ניגש לחשבונות מודעות > הוסף > בקש גישה לחשבון מודעות.

במסך זה אנו נדביק את אותו מזהה – ID של חשבון המודעות שהעתקנו, וכך נבקש גישה לניהול אותו חשבון מודעות. נבחר בשליטה מלאה – ניהול חשבון המודעות.
כעת הבקשה נשלחה, ונצטרך לאשר את הבקשה בחשבון שממנו ביקשנו לקבל גישה, או שבעל החשבון יאשר.
כאשר אנו בחשבון המודעות אותו ביקשנו למשוך, אנו ניגש להגדרות (נמצא בתחתית הדף במנהל המודעות):

שם תופיע הבקשה ששלחנו תחת "תפקידים בחשבון מודעות" ונוכל לאשר אותה, וזהו השלב האחרון במשיכת גישה לדף + מנהל חשבון המודעות של עסק קיים. מרגע זה, נוכל לנהל את העסק גם באורגני וגם בממומן רק מה-Business Manager שלנו, מבלי שום צורך להתנתק ולהתחבר למשתמש אחר, כאשר גם עלויות הפרסום מוגדרים על בעל העסק אותו אנו מקדמים.

פרסום במודעות גוגל

הצעת מחיר משוערת

₪2,050

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פרסום בפייסבוק

הצעת מחיר משוערת

₪1,650

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פגישת יעוץ

הצעת מחיר

₪0

ניתן לתאם פגישה של עד כשעה וחצי

אתרים רספונסיבים

בניית אתר

הצעת מחיר משוערת

₪3,050

עלות הקמה חד פעמית -
מחיר זמני שאינו קיים בשוק!

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

מחיר ללא תחרות

×