אלו הדברים שחובה לעשות לאחר יצירת דף – הבוסט הראשוני

עבודה בשיווק דרך לפטופ

לאחר שהגדרנו כמו שצריך את הנתונים הבסיסיים ביצירת הדף העסקי החדש שלנו: תמונת פרופיל, תמונת קאבר, כפתור קריאה לפעולה, שם משתמש ייחודי שיופיע בכתובת ה-URL, וכו' – ישנן כמה פעולות חשובות לא פחות שיש לבצע בדף כדי להעניק לו את הדחיפה הראשונית בתחילת דרכו.

ריענון קצר: בהגדרה "נראות של הדף" ניתן להפעיל או לכבות את האפשרות למצוא את הדף העסקי שלנו בפייסבוק. את ההגדרה "עדכונית בדף" יש לכבות כדי שלא יצא פוסט אוטומטי בכל פעולה שנבצע. דרך "הסר הדף" ניתן למחוק את הדף, וכך לשלוח בקשה להסרה שיקח לה כמה ימים. ב"פרטי הדף" מופיעה האופציה לשנות את השם, אם כי ישנם דברים שמורידים את הסיכוי לקבלת הבקשה לשינוי השם שהם: גודל השינוי (הפער בין השם הנוכחי לשם שתרצו לשנות אותו), וגודל הדף. דף קטן וחדש יותר עשוי לקבל היענות חיובית לבקשה, וכך גם שינוי שאינו מהותי בשם הדף (שינוי קיצוני מדי עלול לקבל סירוב מפייסבוק). את שם המשתמש ניתן לשנות גם כן, יש לקחת בחשבון שברגע שנשנה את שם המשתמש, גם כתובת ה-URL של הדף תשתנה, לכן בכל מקום שהכתובת מפורסמת יש לשנות אותה. בעמוד "תבניות לשוניות" נוכל לסדר את הלשוניות שלנו לפי סדר החשיבות של מה אנחנו רוצים להציג ולהבליט, וגם לכבות פעילות של לשונית שנרצה להסתיר.

הגדרתם את הדף כמו שצריך? העבודה רק התחילה!

הזמנת חברים לעקוב אחרי הדף / לסמן לייק: באפשרותינו להזמין את החברים בפייסבוק האישי לעקוב אחר הדף, והם יקבלו הזמנה אישית (עם ידיעה שההזמנה בוצעה על ידכם) לעקוב אחריו ולסמן בו לייק. ישנה אפשרות לבחור את כל החברים בפייסבוק ולשלוח להם הזמנה. על פניו הדבר אפשרי על מנת להעניק בוסט מסוים, אבל כדאי מאוד שקודם כל יהיה תוכן מינימלי בדף, ולא נזמין את כל האנשים לעקוב אחר דף עסקי ריק לגמרי. הדבר כן יכול לתת את הדחיפה הראשונית, ואפילו לגרום לבין כמה עשרות לכמה מאות לייקים. לעומת זאת, צריך להבין שככל הנראה לא כל האנשים שנזמין יהיו רלוונטים באמת לעסק (לא סביר שכל חבריכם בפייסבוק מתעניינים באמת בנישה הספציפית שהדף מתעסק בו). דרך טובה לעשות "תרגיל" על מנת להזמין אנשים נוספים מעבר לחברים בפרופיל האישי שלנו, היא להוסיף מנהל של מישהו שאנו מכירים עם חברים נוספים, ולאחר מכן תיפתח כמובן האופציה לשלוח הזמנה אישית גם לכל החברים שלו בנוסף. הדבר יוצר לנו את הבסיס – לפחות 100 לייקים כדי לתת נראות שאינה זולה לדף. כמובן שלא כדאי להוסיף כמות גדולה מדי של מנהלים, לצורך הדוגמה להוסיף 100 מנהלים ולהזמין את חבריהם בבת אחת, מהסיבה הפשוטה שהדבר יכול מאוד להיות נחשב כפעילות שאינה תקינה בעיניי פייסבוק והדבר עלול לגרום לחסימה של הדף העסקי. יש להימנע באופן כללי מפעולות מסיביות ומוגזמות שיכולות להתפרש כספאם.

שיתוף הדף ל-Feed האישי: ניתן לשתף את הדף העסקי בפרופיל האישי שלנו ע"י כפתור השיתוף שנמצא בדף עצמו, וכך לחשוף את הדף לחברים שלנו בפייסבוק בדרך נוספת. רצוי מאוד לכתוב פוסט בנושא שמספר על הדף החדש ומזמין בצורה מנומסת וחברית את החברים שלנו בפייסבוק לעקוב אחר העמוד. פוסט השיתוף יוצג עם כפתור 'לייק' בולט ונוח. הדבר יכול להיות לעתים מזמין יותר לפעולה מאשר הזמנה ישירה שיכולה ליצור אנטגוניזם מסוים מפני שהיא מופיעה אצל הגולש בהתראות. אני אישית הייתי ממליץ על שילוב של שניהם.

שיתוף בקבוצות: לא בכל קבוצה מאפשרים את הדבר, אך בקבוצות שבהן החוקים מתירים את הדבר, זה יכול להיות רעיון נחמד ואפקטיבי לשתף את הדף העסקי החדש שלנו בקבוצות שמדברות על אותה נישה שהדף שלנו מתעסק בה.

הזמנת אנשים שעשו לייק: גם אם מישהו אינו חבר שלנו בפייסבוק ואינו עוקב אחר הדף, אם הוא עשה לייק על פוסט מסוים – אוטומטית הפעולה הזאת מאפשרת לי להזמין אותו לעקוב אחר הדף העסקי. במידה וקיים אצלנו בדף העסקי פוסט שקיבל כמות לייקים גבוהה, כאשר לא כל מי שעשה לייק עוקב אחר הדף – תהיה לנו אפשרות לשלוח גם להם הזמנה אישית לעקוב אחר הדף, בדיוק כמו האופציה שקיימת להזמנת אנשים שהם חברים שלנו בפייסבוק.

פרסום במודעות גוגל

הצעת מחיר משוערת

₪2,050

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פרסום בפייסבוק

הצעת מחיר משוערת

₪1,650

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פגישת יעוץ

הצעת מחיר

₪0

ניתן לתאם פגישה של עד כשעה וחצי

אתרים רספונסיבים

בניית אתר

הצעת מחיר משוערת

₪3,050

עלות הקמה חד פעמית -
מחיר זמני שאינו קיים בשוק!

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

מחיר ללא תחרות

×