מבוא לשיווק דיגיטלי – איך מתחילים? מושגי יסוד והכוונה

למידה עצמאית

אני שמח שהחלטתם להצטרף ולהעשיר את הידע שלכם בנושא שיווק דיגיטלי יחד איתי. לטעמי זה בכלל לא מובן מאליו, בהנחה ויכלתם ברגע זה לעשות דברים אחרים ופרודוקטיביים הרבה פחות.

אם זה לראות סדרה בנטפליקס או לדפדף בפיד של האינסטגרם. אם אתם כאן כנראה שמה שהניע אתכם זה הרצון להבין קצת יותר (או הרבה יותר, תלוי בכל אחד ואחת מכם) באחד התחומים החמים ועם זאת המבלבלים שקיימים היום בעולם – שיווק/פרסום דיגיטלי.

ראשית, אציין בפניכם את פוטנציאל השוק והייחודיות המטורפת של התחום שאנחנו מדברים עליו.

שיווק דיגיטלי הוא השירות היחידי שאין אף עסק/ארגון שלא צריך אותו. אם זה עסקים קטנים, גדולים בוודאי, ואפילו ארגונים ציבוריים וממשלתיים.

חשבתם על זה שאפילו חברת החשמל משקיעה בפרסום בדיגיטל? אפילו שאתם לא יכולים להתנתק מהחברה ולעבור לסוללות או משהו.

מפלגות צריכות שיווק דיגיטלי, מעצבים, מסעדנים, מעצבי פנים, ספרים, מקעקעים, ועוד… אם אתם חושבים שעליתם על סוג עסק/ארגון שלא צריך שיווק דיגיטלי, תיידעו אותי בתגובות ואולי ננהל דיון מעניין בנושא.

איך משווקים בדיגיטל?

שיווק דיגיטלי בראש ובראשונה מתחלק ל-2 שיטות מרכזיות:

1ׂׂׂ) Push

– בשיטה זו אנו נעשה מאמצים על מנת לקטלג כמה שאפשר את הלקוח הפוטנציאלי שלנו, וליצור מעין "אווטאר" של האדם שמשתייך לקהל היעד שלנו.

אנו ננסח ו/או נעצב מודעות לנכס הדיגיטלי שלנו לאותו פלח שוק, ונציע להם את המוצר או השירות שאנו מקדמים.
שיטה זו נקראת פוש כי היא דומה לפעולה של דחיפה. כלומר, אנו כביכול "נדחוף" את העסק שלנו לסוג האנשים שעשוי להתעניין. שיטה זו מתאימה הרבה יותר לסוג עסק שמעוניין להגדיל את המודעות שלו, שאנשים נוספים יכירו אותו ויהיו מודעים אליו.

2) Pull

בשיטה זו אנו נשקיע את התקציב אך ורק באנשים שכבר ביקשו וחיפשו את העסק. לדוגמה, פרסום במנועי החיפוש בא לידי ביטוי בכך שאדם יחשף לפרסומת שלנו רק במידה והקליד מילות חיפוש באותו נושא.

גולש כזה כבר לא מקבל פרסומות שיכולות להיות לא קשורות אליו, אלא הוא מקבל את הפרסומות בהתאם למילות החיפוש שלו.

כלומר, הלקוח שכבר מתעניין במוצר או השירות, יראה את המודעה שלנו והוא כבר מעוניין באופן כזה או אחר בדבר. במצב כזה הגולש יהיה הרבה יותר "חם" ובשל, מאשר גולש שנתקל בפרסומת בעת הגלישה.

האם מצאת את הכתבה מועילה?

פרסום במודעות גוגל

הצעת מחיר משוערת

₪2,050

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פרסום בפייסבוק

הצעת מחיר משוערת

₪1,650

לחודש

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

פגישת יעוץ

הצעת מחיר

₪0

ניתן לתאם פגישה של עד כשעה וחצי

אתרים רספונסיבים

בניית אתר

הצעת מחיר משוערת

₪3,050

עלות הקמה חד פעמית -
מחיר זמני שאינו קיים בשוק!

שימו לב - המחיר הנקוב מהווה הערכה בלבד! המחיר עלול להיות שונה לכאן או לכאן בהתאם למצבו של כל עסק

מחיר ללא תחרות

×